Sunday 17 June 2012

Hadiah untuk Ayah

Assalamualaikum ... korang semua dah wish tak kat ayah korang....SELAMAT HARI BAPA!!!yang belum tu, jangan lupa wish tau

Hari ni 17/6/2012 adalah Hari Bapa....tapi bagi saya setiap hari adalah hari bapa...setiap hari kita perlu hormat dan hargai bapa kita...

klik


Bapa kandung kita cuma ada seorang sahaja dan takkan ada galang gantinya lagi..Apabila dia pergi tinggalkan kita dan kembali kepada-Nya, menangis air mata darah sekalipun..kita takkan dapat kembalikan dia..So,kawan2 raikanlah Hari Bapa bersama bapa korang masing-masing..Bagi sesiapa yang tak dapat bersama tu disebabkan berjauhan, wish via ur phone or u can video call ur father...mascapada....pada masa kini...yang serba canggih..skrang ada ipad...tablet...bla...bla...bla....alaf baru...zaman siber la katakan...

klik


Bagi yang masih mempunyai bapa..anda seharusnya bersyukur..(*dunia sekarang.....ada bayi yang lahir tak berbapa..nikmat kasih sayang seorang bapa mereka tak dapat rasai..alangkah sedih hidup bayi tersebut)

Terdapat juga sesetengah insan yang ada bapa tapi tak menghargai bapa mereka dan mensia-siakan nikmat kasih sayang seorang bapa...wallahualam...everybody got their own reason~


*Tahun ni saya nak bagi ayah saya....??hmm tengah pikir hadiah apa nak bagi???

klik

Ayah saya seorang lelaki yang baik..sentiasa ada di sisi apabila saya memerlukan dia...bila saya perlukan duit..ayah saya bagi duit hahhaha.....*Materialistik betul la Cik Za ni....jangan salah faham...tapi jangan hipokrit la..korang pun mintak duit ngan ayah korang....huh!
Ok2  dah la tu...

Waktu Cik Za sekolah rendah, mak ngan ayah Cik Za hantar sampai depan pintu kelas..
*huh!manja betul Cik Za ni....tapi jangan la salah gunakan kemanjaan dan kasih sayang yang melimpah ruah tu...jangan pijak kepala mak bapak korang semua...belajar rajin2...kerja  n kenang jasa mak bapak korang...OK!


klik


Ayah hantar ke sekolah ayah pick me up from school...huhu rindu saat2 tu...kalau la dapat ulang balik zaman kanak-kanak kan?hehe
Ayah saya sentiasa beri motivasi dan sokongan moral untuk saya belajar bersungguh2...ayah saya sentiasa memujuk saya tika saya bersedih...ayah saya sentiasa menegur jika saya ada buat silap...ayah saya sentiasa berkongsi cerita dengan saya....ayah saya sentiasa menasihati saya...ayah saya sentiasa melayan karenah anak bongsu dia ni yang agak nakal dan manja..hehe =)
Ayah marah sebab dia sayang...dia tak nak anak dia membesar menjadi seorang anak yang tidak berguna...marah seorang ayah itu ada makna nya...jangan ambil hati tau...=)


Tapi..............................................
itu dulu



sekarang ayah tiada di sisi Cik Za
tiada hilai tawanya...tiada suaranya..jasadnya tiada lagi di dunia ini
ayah cuma ada di dalam hati dan memori Cik Za

Betapa Cik Za merindui kasih sayang dan belaian arwah ayah Cik Za..Selamat Hari Bapa,ayah!
hadiah hari bapa untuk arwah ayah yang paling indah dan mulia...HADIAH UNTUK AYAH *Al-fatihah dan bacaan yassin untuk ayah..titipan doa untuk ayah...penyambung kasih sayang antara kita di dunia yang berlainan..semoga ayah ditempatkan bersama golongan yang soleh..cucurilah rahmat ke atas roh ayahku di alam sana..


klik



*pagi tadi bersama ibu dan abang....menziarah pusara ayah..bacaan yassin menambahkan sebak di dada...semoga ayah tenang di sana <3 <3 <3 <3 <3

klik

Miss my dad...love u very much ayah!

klik


sayang mak n ayah <3
Thanx to Mr.Google for the photos

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary

Daisypath Anniversary tickers