Tuesday 17 April 2012

Memori Tercipta Antara "Aku" dan "Kamu"

Assalamualaikum Cik Za 
Baru ada masa dan idea hari ni...
Kisah 'aku' n 'kamu' terciptanya memori antara mereka berdua..


Pertemuan harapan pertama kalinya...antara 'aku' n 'kamu'
Bergetar dua jiwa yang selama ini tidak pernah bersatu
2 hati berpadu menjadi satu dijalin oleh Allah 
untuk mengikat janji kasih sayang cinta abadi
Bermula pertemuan di sini 


Terciptanya memori di sini
Sukar dipercaya pintu hati si 'aku' terbuka untuk si 'kamu'
Mimpi indah mula membuai rasa cinta antara 'aku dan 'kamu'
Namun, akhirnya 'kamu' berkata kepada 'aku'
pertemuan kita cuma sampai di sini
singgah di hati bukan untuk selamanya
cuma berlalu sahaja

'Aku' sedih pedih perit
Walau seketika terjalin kasih kita
Ya, mungkin di sini kita akan berpisah
Namun kenangan 'aku' sama 'kamu'
tidak akan 'aku' lupakan
Ku ingatinya untuk selama-lamanya
Sama ada yang pahit mahupun manis
'Aku' simpan kenangan itu

Mungkin ini takdir Allah
Allah menentukan segalanya
Allah Maha Adil
Allah Maha Mengetahui
'Aku' percaya semua itu
Semuanya ada hikmah
Terciptalah satu memori nan indah antara 'aku' dan 'kamu
Penantian satu yang tidak pasti
'Aku' tetap menanti 'kamu'

Cik Za harap yang kat luar sana baik lelaki atau wanita
Hargailah orang mencintai anda
Hargailah mereka yang setia pada anda
Mungkin yang di depan mata kamu kini hanya kaca
dan yang kamu lepaskan itu adalah permata yang sebenarnya
Jangan sakiti hati pasangan anda
Jagalah perhubungan itu berlandaskan syariat Islam
JANGAN BERLANDASKAN NAFSU SEMATA-MATA

baca buku 'bibir merayu hati bernafsu'





No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary

Daisypath Anniversary tickers