Friday 4 May 2012

Seperti yang Lain

Assalamualaikum
Ari ni dalam blogspot Cik Za....nak share...something.....
Kisah watak si 'aku' .... <sambungan yang lepas>
Aku ingin seperti yang lain tapi apa daya sering diliputi kesedihan... =(
Aku ingin seperti yang lain... sampai bila semua ini menghantui hidup aku..
Di manakah akhirnya liku-liku semua ini...di mana aku mencari jawapnya?????
Apakah semua yang aku lalui ini akan berlarutan
Ya Allah...Engkau Maha Mengetahui segalanya....padaMu sahaja, aku bermohon...

Hari ini episod yang 'aku' ingin tamatkan...
bermula dengan bab yang baru...
sampai bila cerita ini akan berakhir
wallahualam....
Sesungguhnya semua ini ketentuan Illahi

Ingin seperti yang lain...
mengharungi hidup seperti insan biasa...
mungkin ramai lagi di luar sana yang menghadapi masalah
tapi masalah si 'aku' kelihatan rumit...

Cik Za out dulu....lepas ni sambung blogging k.. bye

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary

Daisypath Anniversary tickers