Sunday 11 March 2012

Travelog Pertemuan ''kamu'' dan ''aku''

Assalamualaikum
Cik Za feel happy for si ''aku'' ..
Semalam si ''aku'' story ngan Cik Za..
Si ''aku dan si ''kamu'' bertemu di satu majlis keramaian.
Ada jodoh jumpa jugak kan..ingatkan  si ''kamu'' tak ada di tempat kejadian...tapi memang patut pun ''kamu'' ada kat situ..
Masuk je tempat tu..si ''aku'' terus nampak si ''kamu''
Tapi si ''aku'' x pergi ke arah ''kamu'' sebaliknya si ''aku'' patah balik n pakai spec supaya tidak dikenali
Alamak..si ''kamu'' sedang berjalan ke satu arah seperti sedang mencari seseorang...Ya Allah ''kamu'' menuju ke arah ''aku''...
Macam mane ''kamu'' tau ''aku'' kat sini? <sedang berfikir>
Suddenly si ''kamu'' dah ada kat sebelah huhu
Jantung si ''aku'' dup dap dup dap...rasa seronok nervous semua ada sekarang ni...
Hmm...''aku'' n ''kamu'' bertemu jugak
Apapun....Cik Za tunggu je ape citer seterusnya dari si ''aku''
ROGER N OUT =)


Cik Za wondering what's happen next between ''aku'' n ''kamu'' ?

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary

Daisypath Anniversary tickers